مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مهر 1398 ساعت 13:412019-10-07اجتماعي

کاهش 14 درصدی آلودگی هوا در محدوده های ترافیکی


با پایان اولین فصل از اجرای طرح کاهش و استخراج و تحلیل داده های مربوط به آلاینده های مربوط به خودرو، شرکت کنترل کیفیت هوای تهران خبر از تأثیر قابل توجه اجرای این طرح بر کیفیت هوای تهران داده و جزییات مربوط به کاهش 14 درصدی آلودگی هوا در محدوده های مرکزی .

- با پایان اولین فصل از اجرای طرح کاهش و استخراج و تحلیل داده های مربوط به آلاینده های مربوط به خودرو، شرکت کنترل کیفیت هوای تهران خبر از تأثیر قابل توجه اجرای این طرح بر کیفیت هوای تهران داده و جزییات مربوط به کاهش 14 درصدی آلودگی هوا در محدوده های مرکزی و کاهش 7 درصدی آلودگی هوا در کل شهر را منتشر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از ابتدای تابستان 98 طرح محدوده کنترل آلودگی هوا جایگزین طرح زوج و فرد سابق شد و ضوابط جدیدی برای تردد خودروها در حلقه دوم مرکزی شهر تهران برقرار شد.

پس از گزارش های ماهانه ای که شرکت کنترل ترافیک تهران از تأثیر اجرای این طرح بر ترافیک معابر شهر منتشر کرد، اکنون شرکت کنترل کیفیت هوا هم به سنجش کیفیت هوا در سه ماهه ابتدایی اجرای این طرح پرداخته و با بررسی تغییرات مونوکسید کربن (CO) و ذرات معلق زیر 2.

5 میکرون (PM2.

5) در تابستان 98 نسبت به تابستان سال گذشته نشان داده که طرح کاهش تا چه حد توانسته است در مهار آلودگی هوای تهران موثر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 14 درصدی آلودگی هوا در محدوده های ترافیکی

کاهش 14 درصدی آلودگی هوا در محدوده های ترافیکی