مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مهر 1398 ساعت 18:092019-10-07سياسي

لزوم بکارگیری فناوری های نوین در راستای بهبود فضای آموزشی


استاندار گیلان بکارگیری فناوری های نوین در راستای بهبود فضای آموزشی را بسیار موثر و نتیجه بخش دانست و گفت: باتوجه به درخشش خیره کننده دانش آموزان گیلانی در رقابت های علمی کشوری با بهره گیری از دو مولفه خلاقیت و نوآوری نسبت به تقویت این ظرفیت، - اهتمام ویژه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ارسلان زارع عصر امروز در همایش مدیران آموزش و پرورش استان گیلان که با حضور دکتر محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در بندرانزلی برگزار شد، نهاد آموزش و پرورش را نهادی استراتژیک و بنیادی ترین رکن توسعه کشور دانست که به تربیت و تعلیم منابع انسانی اهتمام دارد، افزود: هشتمین دوره کشوری جشنواره جابربن حیان که به تازگی شاهد برگزاری آن در گیلان بودیم فرصت خوبی برای شناسایی دانش آموزان منتخب از سراسر کشور بود.

وی خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان این جشنواره در بخشهای مختلف علمی، فعالیت های خود را به نمایش گذاشتند و با بروز ایده های خلاق بر اساس تاکیدات سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و تقویت مهارت های زندگی، اقدامات گروهی و تعامل با یکدیگر را تجربه کردند.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه جامعه پذیرکردن دانش آموزان، از دوره ابتدایی ممکن است، اظهار کرد: یکی از راه های تحقق آن، آموزش های علمی و نیز مهارتی است که باید در دستور کار باشد تا حرکت روبه توس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بکارگیری فناوری های نوین در راستای بهبود فضای آموزشی

لزوم بکارگیری فناوری های نوین در راستای بهبود فضای آموزشی