مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مهر 1398 ساعت 09:472019-10-08فرهنگي

مزایده نامه «جین آستن» به خواهرش


نامه ای از «جین آستن» خطاب به خواهرش «کاساندرا» که برای یک قرن در یک مجموعه خصوصی نگهداری می شد در حراجی بونهامس به فروش گذاشته می شود.

- نامه ای از جین آستن خطاب به خواهرش کاساندرا که برای یک قرن در یک مجموعه خصوصی نگهداری می شد در حراجی بونهامس به فروش گذاشته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از گاردین، نامه های جین آستن ، نویسنده مشهور انگلیسی به ندرت در حراجی ها دیده می شوند، چرا که کاساندرا و دیگر اعضای خانواده این نویسنده بخش زیادی از نامه ها را نابود کردند.

از 3000 نامه نوشته شده توسط آستن تنها 161 عدد آن ها باقی مانده که 95 عدد از این مجموعه نامه ها به کاساندرا نوشته شده است.

این نامه چهارصفحه ای که قرار است در روزهای آینده به مزایده گذاشته شود به شانزدهم سپتامبر سال 1813 یعنی کمی پس از نگارش رمان غرور و تعصب بازمی گردد.

آستن در این نامه که خطاب به خواهرش نوشته شده، درباره موضوعات مختلفی از ملاقاتش با یک دندانپزشک تا مد و زندگی روزمره سخن گفته است.

حراجی بونهامس که این نامه را در بیست و سوم اکتبر به مزایده می گذارد، اعلام کرد این نامه تصویری واضح از جهان پیرامون رمان های آستن منعکس می کند.

این حراجی امیدوار است این اثر که از سال 1909 در یک مجموعه خصوصی نگهداری می شده به قیمت 65 هزار تا 97 هزار پوند به فروش برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزایده نامه «جین آستن» به خواهرش

مزایده نامه «جین آستن» به خواهرش