مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مهر 1398 ساعت 10:072019-10-08اجتماعي

شادی از جمع کودکان رخت بر بسته است


براساس آنچه بررسی شده کودکان نسبت به گذشته خیلی کمتر احساس شادی می کنند و از روحیه شاد برخوردار نیستند.

- یک روانشناس کودک گفت: براساس آنچه بررسی شده کودکان نسبت به گذشته خیلی کمتر احساس شادی می کنند و از روحیه شاد برخوردار نیستند.

احمد اکبری در گفت وگو با ایسنا، عنوان کرد: فضا و امکانات مدارس مخالف شادی کودکان هستند، در واقع مدارس بی‎روح، بدون طرح و نقاشی و ساختمان ها قدیمی هستند که این مسائل موجب شده با معماری مدارس شاد منافات داشته باشند.

وی ادامه داد: نه تنها تاکنون هیچ پیش بینی برای شادی کودکان در مدارس نشده بلکه حتی معلمان نیز از مدارس فراری هستند و به سختی در فضای مدارس حضور پیدا می‎کنند.

این روانشناس و متخصص P4C همچنین بیان کرد: متاسفانه در فضای فعلی هرگونه فعالیت و تحرکی که مستلزم شادی کودکان باشد در مدارس امکان‎پذیر نیست، از صندلی که کودکان روی آن می‎نشینند و نمی‎توانند تکان بخورند تا اداره کلاس که با روش سخنرانی فعالیت جسمانی را از کودکان می‎گیرد و تنها به یک ورزش صبحگاهی موقت پسنده می‎کنند، هیچ کدام شادی را برای کودکان در پی ندارد.

وی گفت: حتی ساعت‎های ورزش کودکان در مدارس نیز به شدت مورد بی‏توجهی قرار گرفته و به آن بها داده نمی‎شود و چون فعالیت‎های گروهی که تحرک را در کودکان ایجاد کند در مدارس نیست نمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شادی از جمع کودکان رخت بر بسته است

شادی از جمع کودکان رخت بر بسته است