مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مهر 1398 ساعت 13:442019-10-08سياسي

پذیرش دوره MBA و DBA آموزش عالی علوم و فنون تهران


MBA و DBA دوره های شناخته شده ای در سطح جهان است که فارغ التحصیلان رشته های مختلف به منظور کسب دانش و مهارت های لازم برای مدیریت کسب وکارها و رهبری سازمان ها دوره تحصیلات تکمیلی خود را در آن می گذرانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام موسسه آموزش عالی آزاد علوم و فنون تهران، هدف دوره های MBA و DBA پرورش مدیران و مشاورانی است که با دانش و تخصص خود، دارای توانایی بهبود فرایندها و دستگاه های کسب وکار هستند.

مسئله محوری و کاربرد دانش مدیریتی برای حل مسائل کلان و عمده سازمان ها، تمرکز عمده این دوره ها است.

شرایط کنونی اقتصاد و بازار دنیا به گونه ای است که فعالیت و رقابت شرکت ها و سازمان ها در آن به مراتب سخت تر و شدیدتر شده است.

کسب موفقیت و ماندگاری پایدار در چنین فضایی مستلزم بهره مندی سازمان ها و شرکت ها از نیروهای مدیریتی توانمندی است که از دانش تخصصی، مهارت کاربردی و نگرش کسب وکاری برخوردار باشند.

به نظر می رسد دوره های MBA و DBA با توجه به گرایش های پیش بینی شده در آن ها بتوانند به این نیاز حیاتی سازمان ها و افرادی که قصد فعالیت در سازمان های سرآمد را دارند پاسخ گویند.

شایان ذکر است که در 30 سال گذشته فارغ التحصیلان این دوره ها بالاترین میزان اشتغال و حقوق و مزایای دریافتی را به نسبت رشته های دیگر داشته اند، به نحوی که فارغ التحصیلان بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش دوره MBA و DBA آموزش عالی علوم و فنون تهران

پذیرش دوره MBA و DBA آموزش عالی علوم و فنون تهران