مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 06:122019-10-09ورزشي

صادق گودرزی: تیموری برای المپیک به 74 کیلوگرم می آید


نایب قهرمان المپیک لندن درباره وضعیت بهمن تیموری برای حضور در المپیک توکیو گفت: بهمن تیموری مشکلی برای کشتی گرفتن در وزن 74 کیلوگرم ندارد و تلاش بر این است که او را برای مسابقات کسب سهمیه و المپیک 2020 توکیو در این وزن آماده کنیم.

- صادق گودرزی در گفت وگو با ایسنا، درباره علت شکست بهمن تیموری، کشتی گیر وزن 79 کیلوگرم در مسابقات جهانی قزاقستان افزود: تیموری به دلیل این که قزاقستان اولین تجربه حضورش در مسابقات جهانی بود در برابر حریفش عجله کرد و نتوانست کشتی خود را به خوبی مدیریت کند.

از سوی دیگر چون تمام تمرکزش بر این بود که کشتی را زود به پایان برسد و 10 بر صفر حریفش را شکست دهد در نتیجه به دلیل ضعف در کنترل و مدیریت کشتی و به خاطر استرسی که داشت از نظر بدنی دچار افت شدید شده بود و کشتی خود را واگذار کرد.

او گفت: اگر تیموری تجربه کافی مسابقات جهانی را داشت و در تورنمنت های مختلف شرکت کرده بود در قزاقستان می توانست بر روی سکو قرار بگیرد اما بی تجربگی او سبب شد تا کشتی را به راحتی به حریفش واگذار کند.

نایب قهرمان المپیک لندن با بیان این که تیموری مشکل وزنی در مسابقات جهانی قزاقستان نداشت، تصریح کرد: قبل از اعزام به مسابقات جهانی قزاقستان میزان درصد چربی وی ایده ال و طبیعی بود و هیچ مشکلی برای کشتی گرفتن در وزن 79 کیلوگرم نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادق گودرزی: تیموری برای المپیک به 74 کیلوگرم می آید

صادق گودرزی: تیموری برای المپیک به 74 کیلوگرم می آید