مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 06:472019-10-09اقتصادي

ناوگان حمل و نقل خراسان رضوی ،مهیای خدمت به زائران اربعین


بر اساس برآوردها در مجموع صد هزار نفر از اتباع کشورهای همسایه و سیصد هزار نفر از خراسان رضوی برای حضور در مراسم اربعین عازم عراق می شوند.

- ناوگان حمل و نقل خراسان رضوی، مهیای خدمت به زائران اربعین بر اساس برآورد ها در مجموع صدهزار نفر از اتباع کشور های همسایه و سیصد هزار نفر از خراسان رضوی برای حضور در مراسم اربعین عازم عراق می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: امسال با توجه به لغو روادید سفر به عراق با افزایش شمار زائران اربعین مواجه هستیم و تاکنون حدود دویست هزار نفر از خراسان رضوی در سامانه سماح ثبت نام کرده اند.

محمدصادق براتی با بیان اینکه حدود بیست هزار نفر از اتباع کشورهای خارجی مقیم این استان نیز به همراه اتباع ایرانی عازم کربلا می شوند افزود: علاوه بر 50هزار نفر از اتباع افغانستان که طی ایام اربعین از مرز دوغارون وارد استان خواهند شد، 50هزار نفر از اتباع کشور پاکستان نیز پس از سفر به مشهد عازم عتبات عالیات می شوند.

وی گفت: در مجموع نوددرصد مجموع زائران اربعین استان با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی هوایی، ریلی و جاده ای عازم عراق می شوند و برآورد می شود ده درصد نیز با خودروهای شخصی به مرزهای اعلام شده در کشور عراق سفر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناوگان حمل و نقل خراسان رضوی ،مهیای خدمت به زائران اربعین

ناوگان حمل و نقل خراسان رضوی ،مهیای خدمت به زائران اربعین