مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 10:332019-10-09اقتصادي

قول شرف می دهم شورای کار آذرآب در جلسات تصمیم گیری برای این شرکت حاضر باشد


مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص انتخاب سهامدار شرکت آذرآب و واگذاری این شرکت بیان کرد: به نمایندگی از وزیر کار به شما کارگران قول شرف می دهیم که اگر در آنِ واحد 9 جلسه در خصوص آذرآب در جریان باشد، - حتما 9 عضو شورای اسلامی کار شرکت نیز در این جلسات حاضر باشند و در جریان تصمیم گیری های قرار گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کریم یاوری در جمع کارگران معترض آذرآب که طی 4 روز اخیر در محوطه کارخانه نسبت به وضعیت تولید، حقوق معوقه و عدم تعیین تکلیف سهام شرکت دست به تجمع زده اند، بیان کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خود را کارگر کارگران می داند و وظیفه داریم که به کارگران خدمت کنیم.

وی با اشاره به اینکه اعضای شورای اسلامی کار کارخانه از طریق انتخابات مشخص شده اند، افزود: این اعضا انتخاب شده اند که در محافل، جلسات، فضاهایی که نیاز به پیگیری حقوق کارگران است، به نمایندگی از کارگران خواسته های قانونی آنان را دنبال کنند و طی روزهای اخیر اعضای شورا به نمایندگی از کارگران در جلسه ای که پیرامون تعیین چارچوب و شاخصه های انتخاب سهامدار شرکت برگزار شده است حضور داشته اند.

یاوری تصریح کرد: آذرآب فقط یک کارگاه نیست، بلکه یک بنگاه اقتصادی با ابزار و تجهیزات بسیار مناسب و نیروی انسانی مجرب و کارگران زبده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول شرف می دهم شورای کار آذرآب در جلسات تصمیم گیری برای این شرکت حاضر باشد

قول شرف می دهم شورای کار آذرآب در جلسات تصمیم گیری برای این شرکت حاضر باشد