مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 12:552019-10-09بين الملل

ادعای پامپئو: «آدریان دریا» محموله خود را به سوریه تحویل داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا روز چهارشنبه با انتشار تصویری ماهواره ای از نفتکش آدریان دریا 1 (گریس 1)، - ادعای پامپئو: آدریان دریا محموله خود را به سوریه تحویل داد وزیر خارجه آمریکا بار دیگر تصویری ماهواره ای از نفتکش آدریا دریا 1 منتشر کرده و این بار مدعی شده است که این کشتی محموله نفتی خود را به سوریه تحویل داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا روز چهارشنبه با انتشار تصویری ماهواره ای از نفتکش آدریان دریا 1 (گریس 1)، ادعا کرده است که محموله نفتی این کشتی به سوریه تحویل داده شده است.

وی در توییتر نوشته است: نفت آدریان دریا 1 در سوریه تخلیه شد.

این ثابت می کند که ایران به انگلستان و جبل طارق دروغ گفته است.

او با متهم کردن ایران به حمایت از تروریسم، نوشته است: اعضای اتحادیه اروپا باید این اقدام را محکوم کرده، حاکمیت قانون را حفظ کرده و ایران را بازخواست کنند.

آدریان دریا 1 همان نفتکشی است که با هجوم نیرو های ویژه ارتش انگلیس روبرو شد و یک ماه و نیم در نزدیکی سواحل جبل طارق توقیف بود.

مقام های انگلیس و جبل طارق مدعی بودند که این کشتی در صورت فروش نفت به سوریه قوانین تحریمی اتحادیه اروپا را نقض می کند و به همین دلیل آن را توقیف کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای پامپئو: «آدریان دریا» محموله خود را به سوریه تحویل داد

ادعای پامپئو: «آدریان دریا» محموله خود را به سوریه تحویل داد