مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 14:002019-10-09بين الملل

تایمز: نباید به آمریکا اتکا کرد


نشریه «تایمز» در یادداشتی با بیان اینکه طرفداران خروج از اتحادیه اروپا به اشتباه به آمریکا امید بسته اند، نوشته است که این تصور که بعد از برگزیت واشنگتن برای انگلیس جایگاهی ویژه قائل می شود و منافع خود را نادیده می گیرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نشریه تایمز در یادداشتی که جرمی هانت وزیر خارجه پیشین انگلیس آن را یادداشتی عالی توصیف کرده، به طرفداران خروج انگلیس از اتحادیه اروپا توصیه کرده است که از امید بستن به آمریکا دست بردارند.

دنیل فینکلشتاین ستون نویس این نشریه در یادداشت خود به اظهارات سال 2016 باراک اوباما رییس جمهور وقت آمریکا در مورد برگزیت اشاره کرده است.

اوباما در آن زمان در آستانه همه پرسی درباره خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، هشدار داد که اگر لندن اتحادیه را ترک کند، در آن صورت در انتهای صف مذاکرات تجاری با واشنگتن قرار می گیرد، چراکه آمریکا سرگرم مذاکره با بلوک بزرگتری به نام اتحادیه اروپاست و تنها بعد از توافق با اروپا وقت خواهد داشت که با انگلیس هم مذاکره کند.

فینکلشتاین با بیان اینکه ته صف بودن صرفا در مسئله تجارت نیست و موضوعات سیاسی و دیپلماتیک را نیز در بر می گیرد، در پاسخ به این سؤال که آیا اظهارات اوباما در مورد جایگاه انگلیس پس از برگزیت صحیح بوده یا نه، نوشته است: حامیان برگزیت ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایمز: نباید به آمریکا اتکا کرد

تایمز: نباید به آمریکا اتکا کرد