مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 مهر 1398 ساعت 11:362019-10-10اقتصادي

زیرساخت های اولیه جذب سرمایه گذار حوزه گردشگری در همدان فراهم شود


رییس کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان گفت: جذب سرمایه گذار برای اجرای پروژه های گردشگری در همدان نیازمند تامین زیرساختهای اولیه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین قراباغی پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهرهمدان که پیرامون بررسی پروژه های سرمایه گذاری شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: تعدادی از پروژه های سرمایه گذاری شهرداری آماده شده و باید سرمایه گذار بر اساس همان نقشه ها، طرح ها را اجرایی کند.

قراباغی با تاکید بر اینکه زمینه و بستر حضور سرمایه گذاران باید در همدان فراهم شود، اظهار کرد: در این راستا باید علاوه بر توجه به سرمایه گذاران خارجی، زمینه ورود سرمایه گذاران داخلی را نیز ایجاد کرد.

وی تاکید کرد: اقداماتی که دفتر مطالعات شهرداری برای حوزه گردشگری انجام داده باید با برنامه و با هدف مشخصی پیش برود و برنامه ریزی مناسبی برای فراخوان طرح ها داشته باشد.

احداث 656 ویلا در پروژه پارک ملل وی با اشاره به پیش بینی احداث 656 ویلا در پروژه پارک ملل، اظهار کرد: احداث این ویلاها اتفاق مبارکی است که در صورت تحقق امر، تغییرات محسوسی را در منطقه شاهد خواهیم بود.

قراباغی به طرح های مطالعاتی شهرداری همدان در خصوص سرمایه گذاری اشاره کرد، افزود: نکتهطرح ها حائز اهمیت نقشه های اولیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های اولیه جذب سرمایه گذار حوزه گردشگری در همدان فراهم شود

زیرساخت های اولیه جذب سرمایه گذار حوزه گردشگری در همدان فراهم شود