مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 مهر 1398 ساعت 12:572019-10-10اجتماعي

بیش از 80 درصد از ظرفیت پارکینگ های داخل شهر مهران پر شد


رییس پلیس راهور ناجا اعلام کرد که برابر گزارش های ارائه شده بیش از 80 درصد از ظرفیت پارکینگ های داخل شهر مهران پر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسردار سید کمال هادیانفر در مورد وضعیت ترافیکی در معابر منتهی به پایانه های مرزی اربعین گفت: برابر گزارش های واصله تقریبا بیش از 80 درصد از ظرفیت پارکینگ های داخل شهر مهران پر شده و بخش زیادی از پارکینگ های داخل شهر مهران که از قبل برای جانمایی خودروهای سواری پیش بینی شده و همچنین پایانه برکت در حال پر شدن است.

وی با بیان اینکه بیشترین حجم تردد زائران در مرز مهران است، گفت: طبق آخرین گزارش ها بار سنگین اما راون ترافیکی در دو سه محدوده از محور ایلام به مهران را داریم.

همچنین ابلاغ شده تا همکاران نهایت تسهیلات را برای تردد زائران داشته باشند، اما لازم است که زائران و رانندگان نیز با ماموران پلیس همکاری داشته باشند.

رییس پلیس راهور ناجا در مورد وضعیت ترافیکی در خسروی نیز گفت: امروز تعداد زائران در مرز خسروی بیشتر از روز گذشته است، اما خوشبختانه در مجموعه مرز خسروی، سر پل ذهاب و قصر شیرین و محورهای منتهی به مرز مشکل خاصی نداریم.

در همین راستا نیز توصیه ما به زائران این است که اگر مسیر استان مبدا حرکتشان به مرز خسروی نزدیک تر است به سمت این مرز بروند و فقط این نکته را مدنظر قراردهند که مرز خسروی 24 سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 80 درصد از ظرفیت پارکینگ های داخل شهر مهران پر شد

بیش از 80 درصد از ظرفیت پارکینگ های داخل شهر مهران پر شد