مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 مهر 1398 ساعت 17:052019-10-10سياسي

اعلام برنامه های انتخاباتی حزب کارگر انگلیس


از لندن، جرمی کوربین رییس حزب کارگر انگلیس، برنامه های انتخاباتی حزبش را به عنوان جایگزین متن سخنرانی سالانه ملکه اعلام کرد.

جرمی کوربین در میان هوادارانش در شهر نورث همپتون گفت: جامعه انگلیس به بوریس جانسون، رییس حزب محافظه کار و نخست وزیر انگلیس اعتماد ندارد، زیرا جانسون نه سیاست مشخصی برای خارج کردن کشور از اتحادیه اروپا دارد و نه حقی برای رای دادن مجلس در این باره قائل است.

به گفته کوربین، هفته آینده قرار است ملکه در سخنرانی سالانه اش، برنامه های نخست وزیر را اعلام کند، اما اگر کشور با انتخابات زودهنگام روبرو شود، سیاست هایی که امروز اعلام می شود، برنامه های دولت حزب کارگر در انگلیس محسوب خواهد شد.

جرمی کوربین که رهبر بزرگترین حزب این کشور از نظر اعضاست و رقیب اصلی دولت کنونی محسوب می شود در توضیح تک تک سیاست های حزب کارگر، با کنایه زدن به حزب حاکم محافظه کار به سیاست های آن حزب حمله کرد.

مهمترین موارد اعلام شده رییس حزب کارگر انگلیس که مبین مشکلات این کشور و برآمده از دغدغه های مطرح شده در محافل اجتماعی و رسانه ای است به این شرح است: - حزب کارگر در صورت در دست گرفتن قدرت، تکلیف خروج این کشور از اتحادیه اروپا، موسوم به برگزیت را روشن خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های انتخاباتی حزب کارگر انگلیس

اعلام برنامه های انتخاباتی حزب کارگر انگلیس