مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 مهر 1398 ساعت 16:402019-10-11فرهنگي

انعقاد تفاهم نامه 937 میلیارد ریالی در فارس


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامیاز انعقاد تفاهم نامه 937 میلیارد ریالی در جریان سفر سه روزه خود به فارس خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمبنی بر اینکه بالاخره چه زمانی برگزاری کنسرت موسیقی در تخت جمشید عملی خواهد شد اعلام کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مسئولیت دارد اگر برگزار کننده ای تقاضایی برای برگزاری کنسرت دارد از نظر شعر و محتوا بررسی کند.

وی ادامه داد: ما مشکلی برای این موضوع نداریم و در بخشی که به میراث فرهنگی و گردشگری است و مربوط به مکان می شود مربوط به حوزه این وزارت است و به عنوان وزارت ارشاد آنچه موظفیم در حوزه خود موسیقی و اجرا مشکلی نداریم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد یادروز کوروش که توسط آیت الله دژکام امام جمعه شیراز و نماینده ولی فقیه در شورای فرهنگ عمومی استان مطرح شد، اعلام کرد: نظریه ای را امام جمعه محترم مطرح کردند که می شود استفاده های متعددی از این نظریه کرد که می تواند به این روند کمک کند.

صالحی با بیان اینکه نظریه راهبردی مطرح شد که استفاده می کنیم زیرا این نگاه که در این نظریه قرار داده شده فرصت هایی ایجاد می کند که رابطه بین ایران قبل از اسلام و بعد از اسلام ایجاد می کند.

وی در عین حال فضای دیدار سه روزه از فارس را شامل چند حوزه اصلی کاری عنوان کرد که یکی از مهمترین آنها یادروز حافظ بود که یک مراسم نه تنها استانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه 937 میلیارد ریالی در فارس

انعقاد تفاهم نامه 937 میلیارد ریالی در فارس