مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مهر 1398 ساعت 11:452019-10-12دانش

گسترش همکاری دانشگاه آزاد با شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی


تفاهم نامه همکاری های علمی، پژوهشی و آزمایشگاهی بین دانشگاه آزاد اسلامی و شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تفاهم نامه همکاری های علمی، پژوهشی و آزمایشگاهی بین دانشگاه آزاد اسلامی و شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی ریاست جمهوری به امضای دکتر بابک نگاهداری رییس پژوهشگاه و شبکه های آزمایشگاهی دانشگاه آزاد و دکتر رضا اسدی فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در دوازدهمین نمایشگاه فناوری نانو رسید.

این تفاهم نامه در راستای عمل به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی و به منظور تحقق شعار محوری رونق تولید ملی و به منظور گسترش همکاری های علمی، آموزشی، پژوهشی و استفاده از امکانات و قابلیت های فنی و تخصصی و بهره گیری از تجارب و ظرفیت های حوزه آزمایشگاهی به امضا رسید.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، هدف از امضای تفاهم نامه همکاری های علمی و پژوهشی بین پژوهشگاه و شبکه های آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی و شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تسهیل در دسترسی پژوهشگران کشور برای بهره مندی از خدمات مراکز آزمایشگاهی زیرمجموعه دانشگاه و شبکه و همچن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش همکاری دانشگاه آزاد با شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی

گسترش همکاری دانشگاه آزاد با شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی