مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مهر 1398 ساعت 14:122019-10-12سياسي

جمع آوری 406 تن زباله در مرز مهران/100نیروی خدمات شهری اضافه شدند


رییس ستاد اربعین شهرداری تهران در مهران از آمادگی کامل نیرو های خدمات رسان به زائرین ابا عبدالله الحسین (ع) در 7 روز مانده به اربعین خبر داد.

- رییس ستاد اربعین شهرداری تهران در مهران از آمادگی کامل نیرو های خدمات رسان به زائرین ابا عبدالله الحسین (ع) در 7 روز مانده به اربعین خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فریدون حیدری شهردار منطقه 5 و رییس ستاد اربعین حسینی (ع) شهرداری تهران در مرز مهران با اعلام جمع آوری 406 تن زباله در محدوده مرزی مهران گفت: نیروهای خدمات رسان شهرداری منطقه 5 از تاریخ 13 مهر ماه در محدوده مرزی مهران مستقر شده و درحال جمع آوری زباله، نظافت، نگهداشت سرویس بهداشتی، کمک به حفظ ایمنی زوار الحسین (ع) توسط آتش نشانی و ستاد مدیریت بحران در این محدوده هستند.

وی با اشاره به محدوده 124 هکتاری تحت پوشش منطقه 5 در مرز مهران اعلام کرد: روز گذشته به تنهایی 70 تن زباله در محدوده شهر مهران تا بخشی از خاک عراق جمع آوری و تفکیک شد.

حیدری به فعالیت 350 نیروی خدمات شهری از 13 مهر ماه اشاره کرد و گفت: با توجه به افزایش چشمگیر زائران در سال جاری و بنا بر برنامه ریزی های انجام شده پیش از آغاز مراسم اربعین در ستاد اربعین حسینی (ع) منطقه 5 از امروز یکصد نیروی خدمات شهری به جمع خادمان زائرین امام حسین (ع) در مرز مهران افزود ه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 406 تن زباله در مرز مهران/100نیروی خدمات شهری اضافه شدند

جمع آوری 406 تن زباله در مرز مهران/100نیروی خدمات شهری اضافه شدند