مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 05:112019-10-13سياسي

ارتباط صنعت و دانشگاه در استان بوشهر تقویت شود


استاندار بوشهر با تاکید بر تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه در استان بوشهر، گفت: 65 درصد دانشجویان فنی و حرفه ای استان بوشهر مشکل اشتغال ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالکریم گراوند صبح یکشنبه در نشست با دانشجویان، اساتید و مسئولان دانشگاه فنی حرفه ای استان بوشهر با تسلیت ایام اربعین حسینی اظهار داشت: ترویج فرهنگ حسینی در جامعه امری لازم و ضروری است و باید فرهنگ حسینی نهادینه شود.

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی در دانشگاه ها و مدارس افزود: دانشجویان قشر مهم و تاثیرگذار جامعه هستند و می توانند در ساختن آینده کشور نقش ارزشمندی ایفا کنند.

استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم ارتباط دانشگاه های استان با صنعت و تولید و بخش های مختلف اقتصادی خاطرنشان کرد: عدم ارتباط بین مراکز علمی و دانشگاهی با صنعت و تولید از مشکلات اساسی است و باید این موضوع مرتفع شود که بدون تردید موجبات اعتلای کشور خواهد شد.

گراوند با بیان اینکه دشمنان جنگ اقتصادی را به ما تحمیل کردند تصریح کرد: اگر می خواهیم از این گردنه عبور کنیم باید به دانشگاهیان و نخبگان و کارآفرینان و کسانی که مهارت و توان دارند مراجعه و از توان و تخصص آنها استفاده کنیم.

وی یادآور شد: بخش صنعت نیازمند این است که کارآفرینان و شرکت های دانش بنیان بیایند در کنار صنعت قرار گیرند و اگر این مهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط صنعت و دانشگاه در استان بوشهر تقویت شود

ارتباط صنعت و دانشگاه در استان بوشهر تقویت شود