مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 05:142019-10-13سياسي

هشتمین سوگواره شعر کردی عاشورایی «شین» در ایلام برگزار شد


در هشتمین سوگواره شعر کردی عاشورایی «شین» 10 نفر از شاعران استان تازه ترین سروده های خود را تقدیم حضرت امام حسین(ع)، یاران باوفایش و صبوری زینب(س) کردند.

- ایلام - در هشتمین سوگواره شعر کردی عاشورایی شین 10 نفر از شاعران استان تازه ترین سروده های خود را تقدیم حضرت امام حسین(ع)، یاران باوفایش و صبوری زینب(س) کردند.

به گارش خبرگزاری مهر ، در این برنامه ی آیینی نورالدین رحیمی، نعمت الله داوودیان، محمدرضا رستم پور ، سالم پوراحمد ، حیدرعلی شفیعی، نورمراد رضایی ، قدرت ملکی ، عبدالصاحب استوار، سمیه مهری و روح الله باقلانی با زبان شعر از حماسه عاشورا و صبوری و پیام رسانی حضرت زینب(س) و مظلومیت آل پیامبر گفتند.

محمد علی اکبری رییس دانشگاه ایلام در این مراسم با بیان اینکه افتخار دانشگاه میزبانی از چنین برنامه هایی است، اظهار کرد: برنامه های فاخری مانند سوگواره بخشی از این هویت است و دانشگاه فضا را برای برگزاری چنین برنامه هایی فراهم کرده و فراهم خواهد کرد.

وی تصریح کرد: بین زبان ها هیچ فرقی وجود ندارد و پشت هر زبان یک اندیشه نهفته است و در واقع زبان ابزار اندیشه است امانکته برتری زبان مادری صمیمیت آن است و احساس بهتر بر زبان مادری سوار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتمین سوگواره شعر کردی عاشورایی «شین» در ایلام برگزار شد

هشتمین سوگواره شعر کردی عاشورایی «شین» در ایلام برگزار شد