مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 05:182019-10-13اجتماعي

تردد بیش از 850 هزار زائر اربعین حسینی از پایانه های مرزی خوزستان


فرمانده مرزبانی خوزستان از خروج بیش از 850 هزار زائر کربلای معلی از گذرگاه های مرزی شلمچه و چذابه خوزستان خبر داد.

- سردار لطفعلی پاکباز در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به خدمات رسانی ویژه به زائران امام حسین (ع) اظهار کرد: خوشبختانه با اهتمام ویژه مسئولان و تمام متولیان امسال زیرساخت ها و امکانات بسیار مطلوبی برای خدمات رسانی و تسهیل تردد زائران مهیا شده و در ایام اربعین شاهد تردد روان و بدون دغدغه زائران اباعبدالله الحسین (ع) در دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه بودیم.

وی افزود: از آغاز تردد زائران اربعین تاکنون بیش از 850 هزار زائر ایرانی و اتباع خارجی از دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه بدون هیچ گونه مشکل خاص در حوزه خدمات رسانی و امنیتی راهی سفر عتبات عالیات شده اند.

فرمانده مرزبانی خوزستان تصریح کرد: مرز شلمچه تنها گذرگاه برای تردد زائران اتباع خارجی از کشورهای مسلمان نظیر پاکستان، آذربایجان، هند و افغانستان است که با هماهنگی و تلاش های مسئولان و همچنین تعاملات ایجاد شده با مرزبانان کشور عراق زیرساخت لازم برای پذیرش و تردد اتوبوس های این زائران در دو سوی مرز فراهم شده است.

سردار پاکباز عنوان کرد: فرماندهی مرزبانی خوزستان نیز با استفاده و بکارگیری همه توان و امکانات موجود اعم از نیروی انسانی، تجهیزات خودرویی و لجستیکی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد بیش از 850 هزار زائر اربعین حسینی از پایانه های مرزی خوزستان

تردد بیش از 850 هزار زائر اربعین حسینی از پایانه های مرزی خوزستان