مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 06:072019-10-13سياسي

فرمانداران تسلط کافی بر مسائل فناوری ارتباطات انتخابات داشته باشند


رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: تمامی فرمانداران اشراف و تسلط کافی بر مسائل فناوری ارتباطات حوزه انتخابات داشته باشند زیرا ابتدا و انتهای کار انتخابات با آی تی شروع و به اتمام میرسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل استانداری خراسان شمالی، دکتر ولی الله حیاتی در چهارمین ستاد انتخابات استان با تاکید بر اینکه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی مظهر مردم سالاری دینی است، اظهارکرد: قلب انتخابات توجه به حوزه فناوری ارتباطات است لذا تمام افرادی که مرتبط با این حوزه هستند باید آموزش های لازم را ببینند که البته استاندار اعتبار بسیار قابل توجهی را برای این حوزه از وزیر ارتباطات اخذ کرده است.

وی ادامه داد: پوشش انتخابات در حوزه فناوری ارتباطات برای تمامی شعب اخذ رای به صورت آشکار برای وزیر کشور نمایان خواهد بود.

حیاتی در ارتباط با هزینه های انتخابات نیز گفت: برای پرداخت حق الزحمه اعضای هیات اجرایی و شعب هیچ مشکلی نداریم زیرا این موضوع در سامانه جامع انتخابات تعریف شده است.

وی تصریح کرد: سامانه جامع انتخابات فعال است تا فرمانداران از جزییات تا کلیات اخبار انتخابات را وارد سامانه کنند و تاکنون عملکرد استان نسبت به سایر استانها بسیار مطلوب بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانداران تسلط کافی بر مسائل فناوری ارتباطات انتخابات داشته باشند

فرمانداران تسلط کافی بر مسائل فناوری ارتباطات انتخابات داشته باشند