مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 07:512019-10-13دانش

اولین کنسرسیوم مراکز تحقیقاتی در زمینه فناوری نانو


مدیرکل پژوهشکده ها و مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی از تشکیل اولین کنسرسیوم مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه فناوری نانو خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عبدالله محمدی، مدیرکل پژوهشکده ها و مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه فناوری نانو از تشکیل اولین کنسرسیوم مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه فناوری نانو خبر داد و گفت: اعضای این کنسرسیوم شامل مراکز تحقیقاتی واحدهای شیراز، تبریز، تهران جنوب و مرودشت است.

وی با اشاره به سابقه تحقیقات در کشور، بر لزوم ارتقای بهره وری و انطباق طرح های تحقیقاتی با نیازهای اصلی کشور به دلیل مشکلات اقتصادی و محدودیت منابع تاکید کرد و از تمامی واحدهای دانشگاهی خواست مراکز تحقیقاتی را جدی گرفته و از این مراکز حمایت های لازم را داشته باشند.

محمدی خاطرنشان کرد: در حال حاضر پراکنده کاری، انجام پژوهش های موازی و عدم انطباق طرح های تحقیقاتی با نیازها و اولویت های اصلی کشور، از معضلاتی است که منجر به اتلاف منابع و توان علمی می شود.

تشکیل شبکه مراکز علمی و تحقیقاتی فعال در حوزه های مرتبط با یکدیگر در قالب کنسرسیوم می تواند این معضلات را به حداقل برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین کنسرسیوم مراکز تحقیقاتی در زمینه فناوری نانو

اولین کنسرسیوم مراکز تحقیقاتی در زمینه فناوری نانو