مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 15:072019-10-13سياسي

عوامل موثر در بروز طلاق شناسایی و ریشه یابی شود


عواملی که منجر به طلاق می شود شناسایی و ریشه یابی شود.

- رییس دادگستری میاندوآب گفت: عواملی که منجر به طلاق می شود شناسایی و ریشه یابی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام عادل گل حسینی در جلسه شورای فرهنگی میاندوآب گفت: باید عواملی که منجر به طلاق می شود شناسایی و ریشه یابی شود و برای پیشگیری از طلاق و حل این معضلات چاره اندیشی شود.

وی با بیان اینکه آسیبهای اجتماعی بنیان خانوادهوها را تهدید می کند گفت: اعتیاد یکی از آسیب هایی است که کانون خانوادگی را تهدید می کند و اکثر افرادی که معتاد هستند پرونده های خانوادگی در دادگاهها دارند.

وی بابیان اینکه بیکاری دومین آسیب اجتماعی است که در پرونده های طلاق عامل جدایی زوجین عنوان شده است تصریح کرد: در بسیاری از پرونده ها ملاحظه می شود که طرفین اقرار می کنند اگر شغلی داشتند و حتی درآمد جزیی برای خانواده در ماه حاصل می شد کارشان به طلاق نمی کشید.

رییس دادگستری میاندوآب ادامه داد: در پرونده هایی که خشونت و روابط نامشروع مخصوصاً با محارم مطرح شده است عامل آنها مصرف مشروبات الکلی است و این موضوع توسط عوامل دادگستری ریشه یابی شده است.

وی با تاکید براینکه آموزش های پیش از ازدواج حلقه مفقوده جامعه ماست افزود: امروزه این آموزشها در مرحله ای که زوجین برای ازدواج به توافق رسیده اند انجام می شود ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوامل موثر در بروز طلاق شناسایی و ریشه یابی شود

عوامل موثر در بروز طلاق شناسایی و ریشه یابی شود