مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 16:062019-10-13اقتصادي

حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه سرمایه گذاری منطقه شرق کشور


خراسان جنوبی با 16 بسته سرمایه گذاری جدید در همایش و نمایشگاه سرمایه گذاری منطقه شرق کشور حاضر شد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، معاون گردشگری سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان گفت: با توجه به ثبت چهار جاذبه بیابان لوت به عنوان اولین اثر طبیعی ایران ، روستای خراشاد به عنوان روستای جهانی حوله بافی سنتی ، مجموعه قنوات بلده فردوس و باغ و عمارت اکبریه بیرجند در فهرست میراث جهانی یونسکو و وجود بیش از 860 اثر ثبت شده ملی در این استان ، فرصت مغتنمی فراهم شد تا سرمایه گذاران استان در اولین همایش سرمایه گذاری منطقه شرق کشور با ارائه بسته های سرمایه گذاری حضور یابد .

عربی افزود: در این خصوص 16 بسته سرمایه گذاری برای ارائه آماده شد که بسته های مذکور در قالب کتابچه ای در این همایش رونمایی شد .

وی گفت: همچنین 10 سرمایه گذار صنعت گردشگری استان با حضور در همایش سرمایه گذاری منطقه شرق کشور به معرفی فعالیتهای خود در نمایشگاه جانبی پرداختند که این سرمایه گذاران در حوزه های اقامتگاه های بومگردی، هتل ها و مجتمع های خدماتی فعالیت دارند.

عربی افزود: خراسان جنوبی با حجم سرمایه گذاری 117 میلیارد تومان و با توان ایجاد اشتغال برای 425 نفر دراین همایش حضور یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه سرمایه گذاری منطقه شرق کشور

حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه سرمایه گذاری منطقه شرق کشور