مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 16:592019-10-13اجتماعي

230 پروژه آموزشی نیمه تمام در استان اصفهان


مدیرکل اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان گفت: 230 پروژه احداث مراکز آموزشی ناتمام در استان وجود دارد که باید این پروژه های نیمه تمام هر چه سریع تر به پایان برسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مهدی میربد، امروز(یکشنبه) در آیین افتتاح مدرسه خیرساز مسعود باغبادرانی و سالن ورزشی طراوت وابسته به اداره آموزش و پرورش با اشاره به 230 پروژه احداث مراکز آموزشی ناتمام در استان، گفت: سال گذشته طبق دستور وزارت کشور و تبیین سیاست تکمیل پروژه نیمه تمام خیرنهاد، توانستیم 17 پروژه را در شهرستان شاهین شهر تکمیل کرده که اکنون در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به ماندگاری خاطرات دوران تحصیل در ذهن، افزود: مدارس با ایجاد خاطرات ماندگار در ذهن، زمینه های رشد و تعالی را فراهم می کنند و چه نیکوست اگر بتوانیم نام و یاد خیران مدرسه ساز را نیز در ذهن محصلان و دانش آموزان ماندگار کنیم.

مدیرکل اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان، دلیل حساست و امنیت در ساخت مدارس را کاربران آن دانست و افزود: تامین امنیت دانش آموزان از اصول مهم و اصلی در ساخت فضای آموزشی است و تمام فضاها و واحدهای آموزشی استان مطابق آخرین استانداردهای ملی و بین المللی درحال ساخت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

230 پروژه آموزشی نیمه تمام در استان اصفهان

230 پروژه آموزشی نیمه تمام در استان اصفهان