مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 01:342019-10-13اجتماعي

زنجان 316 زندانی مشغول به تحصیل دارد


مدیرکل زندان های استان زنجان با اشاره به اینکه از کل زندانیان زیرپوشش این انجمن 316 نفر در مقاطع مختلف آموزشی مشغول به تحصیل هستند، گفت: در حمایت از این گروه خدمات تحصیلی به جامعه هدف ارائه می شود.

- علاءالدین کریمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از خدماتی که اداره کل زندان های زنجان در حمایت از خانواده های زندانی انجام می دهد، فعالیت انجمن حمایت از زندانیان است.

مدیرکل زندان های استان زنجان با اشاره به اینکه انجمن حمایت از زندانیان زنجان سالانه خدمات متعددی به جامعه هدف ارائه می دهد، تصریح کرد: در حال حاضر 800 نفر در قالب 350 خانواده زندانی زیرپوشش خدمات انجمن حمایت از زندانیان زنجان قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه از کل زندانیان زیرپوشش این انجمن 316 نفر در مقاطع مختلف آموزشی مشغول به تحصیل هستند، گفت: در حمایت از این گروه خدمات تحصیلی به جامعه هدف ارائه می شود.

کریمی با اشاره به اینکه در مهرماه سال جاری مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی به فرزندان زندانیان نیازمند پرداخت شده است، اضافه کرد: این مبلغ شامل کمک هزینه تحصیلی مقطع ابتدایی 4 میلیون و 500 هزار تومان به تعداد 118 نفر، کمک هزینه تحصیلی مقطع متوسطه و 5 میلیون ریال به تعداد 114 نفر و کمک هزینه دانشگاه 6 میلیون ریال به تعداد 14 نفر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان 316 زندانی مشغول به تحصیل دارد

زنجان 316 زندانی مشغول به تحصیل دارد