مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 04:462019-10-14سياسي

ارائه جدیدترین دستاوردهای علمی در تشخیص و درمان سرطان پستان


دبیر اجرایی دهمین کنگره بین المللی سرطان پستان، از ارائه جدیدترین دستاوردهای علمی در حوزه تشخیص و درمان سرطان پستان خبر داد و گفت: تشخیص به موقع بیماری، - در درمان موفق سرطان بسیار حائز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی اکبر زارع، در آستانه برگزاری کنگره های سه گانه سرطان پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی، اظهار داشت: این کنگره ها یکم تا سوم آبان 98 با حضور اساتید و صاحبنظران برجسته ملی و بین المللی در سالن همایش های رازی تهران برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این کنگره ها جدیدترین دستاوردهای علمی در حوزه تشخیص و درمان سرطان ارائه می شود و شرکت کنندگان می توانند از نتایج موثر و تبادل اطلاعات در کنگره بهره مند شوند.

زارع با اشاره به اینکه در حال حاضر بسیاری از زنان در جهان از جمله کشور ما از این بیماری رنج می برند، گفت: پیشگیری، گام موثری جهت مقابله با سرطان های مختلف از جمله سرطان پستان محسوب می شود بنابراین هرچه بیشتر در راستای ارتقاء آگاهی بانوان در زمینه سرطان پستان اقدام کنیم نتایج بهتری را در تشخیص به موقع و درمان موفقیت آمیز این بیماری خواهیم داشت.

فلذا پژوهشکده معتمد در کنار داشتن تجهیزات و امکانات مدرن تشخیصی و درمانی یکی از رسالت های اصلی خود را افزایش آگاهی و ارتقاء دانش عموم مردم وعلی الخصوص بانوان این سرزمین می دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه جدیدترین دستاوردهای علمی در تشخیص و درمان سرطان پستان

ارائه جدیدترین دستاوردهای علمی در تشخیص و درمان سرطان پستان