مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 06:072019-10-14سياسي

طبقات ناتنی موزه شهدای قزوین!


با دقت از نزدیک نظاره گر آثاری از شهدای قزوین در موزه شهدای این شهر می شوم که روزگاری افتخار هم نشینی با کسانی را داشتند که از همه چیز خود دل بریدند و آسمانی شدند.

- در همان گذر کوتاه می توان متوجه شد این موزه با وجود گنجینه ارزشمندی که در دل خود دارد دچار بی مهری شده است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گذرت که به گلزار شهدای قزوین بیفتند؛ سمت راست خود با ساختمانی مواجه می شوی که بالای آن نوشته شده موزه شهدا ؛ موزه ای که بنری از یک عکس دسته جمعی رزمندگان قزوین را نشان می دهد که شاید بیش از نیمی از آن جمعیت آسمانی شده و به شهادت رسیده باشند؛ عکسی بس تأثیرگذار از رزمنده های گردان امام رضا (ع) از تیپ صاحب الامر (عج) که چند روز قبل از عملیات کربلای چهار گرفته شده و در آن از بین شصت وچهار نفر سی ودو نفر خلعت شهادت پوشیده اند که نشان از عمق ایثار و شهادت جوانان این مرزوبوم دارد.

چند باری پیش از این برای بازدید از این موزه اقدام کرده اما هر بار با درب بسته آن مواجه شده بودم چرا که هیچ نشانی از ساعات و روزهای بازدید از موزه شهدا نبود! اما این بار قسمت شد تا این بازدید میسر شود؛ بسم الله می گویم و از دربی منقش به ققنوس هایی در حال پرواز می گذرم و وارد موزه ای می شوم که گفته می شود بعد از تهران دومین موزه دایر شده شهدا در سطح کشور است و در سال 1376 توسط مادر شهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طبقات ناتنی موزه شهدای قزوین!

طبقات ناتنی موزه شهدای قزوین!