مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 06:292019-10-14سياسي

مبارزه با اعتیاد به یک خواسته عمومی تبدیل شود


باید در سطح جامعه، اعتیاد به عنوان یک معضل عمومی مطرح و در مقابل، مبارزه با آن به یک خواسته عمومی تبدیل شود.

- استاندار گفت: باید در سطح جامعه، اعتیاد به عنوان یک معضل عمومی مطرح و در مقابل، مبارزه با آن به یک خواسته عمومی تبدیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، هدایت الله جمالی پور، استاندار قزوین، شب گذشته در ششمین نشست شورای مبارزه با مواد مخدر استان قزوین با اشاره به اینکه بدون شک در برخورد با معضل اعتیاد پیشگیری مقدم بر درمان است، گفت: باید در سطح جامعه، اعتیاد به عنوان یک معضل عمومی مطرح و در مقابل، مبارزه با آن به یک خواسته عمومی تبدیل شود.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: برای این منظور باید اعتیاد از نظر مردم به یک ضد ارزش اساسی تبدیل شود که برای رسیدن به این هدف، کار فرهنگی می تواند بسیار مؤثر باشد.

وی اظهار داشت: اعتیاد به مواد مخدر یکی از مهم ترین معضلات اجتماعی است که عوارض ناشی از آن تهدیدی جدی برای جامعه محسوب می شود و این مسئله باید مدام تشریح و تبیین شود.

جمالی پور ادامه داد: امروزه بزرگ ترین مشکل و معضل جامعه، گرایش برخی جوانان به سمت مواد مخدر است و به همین دلیل پیشگیری و آگاه سازی جوانان به پدیده شوم اعتیاد و همچنین آگاهی بخشی به خانواده در برخورد با این معضل از اهمیت بالایی برخورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با اعتیاد به یک خواسته عمومی تبدیل شود

مبارزه با اعتیاد به یک خواسته عمومی تبدیل شود