مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 06:322019-10-14فرهنگي

58 اثر به دبیرخانه جشنواره بین المللی تئاتر کُردی سقز ارسال شد


دبیر شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کُردی سقز گفت: بعد از اتمام مهلت ارسال آثار 58 اثر شامل 48 اثر داخلی و 10 اثر خارجی به دبیرخانه شانزدهمین دوره این جشنواره رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، هیوا حاج محمدی اظهار داشت: اثرهای ارسال شده به دبیرخانه شانزدهمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر کُردی سقز نسبت به سال های قبل دارای محتوای خوب است و اثرهای مختلفی را هم از چندین کشور خارجی دریافت کردیم.

وی به کشورهای شرکت کننده در این جشنواره اشاره کرد و افزود: این اثرها از کشورهای ترکیه (استانبول، دیاربکر)، سوئد، سوریه و از شهرهای اقلیم کردستان عراق به دبیرخانه شانزدهمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر کُردی سقز ارسال شده است.

دبیر شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کُردی سقز ادامه داد: اثرات داخلی هم از استان های خراسان شمالی، تهران، ایلام، کرمانشاه، آذربایجان غربی و شرقی و کردستان به دبیرخانه این دوره از جشنواره رسیده است.

حاج محمدی با اشاره به اینکه این اثرها بعد از بازبینی فیلم مستقیم وارد جشنواره می شوند، یادآور شد: آثار توسط پنج داور بازبینی می شود و در صورت تایید در جشنواره حضور خواهند یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

58 اثر به دبیرخانه جشنواره بین المللی تئاتر کُردی سقز ارسال شد

58 اثر به دبیرخانه جشنواره بین المللی تئاتر کُردی سقز ارسال شد