مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 08:152019-10-14سياسي

درخواست کمک آژانس فضایی اروپا از مردم برای شناسایی مکان تصاویر


آژانس فضایی اروپا (ESA) اخیرا در حساب کاربری خود در اینستاگرام تصاویری را منتشر کرده است و طی آن از افراد خواسته است تا به تشخیص دقیق مکان هایی که فضانوردان از فضا از شهرها ثبت می کنند، - درخواست کمک "آژانس فضایی اروپا" از مردم برای شناسایی مکان تصاویر "آژانس فضایی اروپا"(ESA) اخیرا در حساب کاربری خود در اینستاگرام تصاویری را منتشر کرده است و طی آن از افراد خواسته است تا به تشخیص دقیق مکان هایی که فضانوردان از فضا از شهرها ثبت می کنند، کمک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نورهای شهرهای زمین از دید فضانوردانی که از پنجره های ایستگاه فضایی بین المللی به آن نگاه می کنند حتی از ستاره ها هم روشن تر هستند.

برای مقابله با آلودگی نوری از دانشمندان خواسته شده است تا با شناسایی مکان هایی که تصاویر آنها از ایستگاه فضایی توسط فضانوردان ثبت شده، این مشکل را تا حدی حل کنند.

نیمی از تصاویر با وضوح بالا از زمین در شب در بخش بایگانی تصاویر ناسا که توسط فضانوردان به ثبت رسیده قرار دارد اما اکثر تصاویر موجود در بایگانی بدون فهرست هستند و عنوانی دارند که مشخص شود این تصویر مربوط به کدام مکان از زمین است.

اکنون آژانس فضایی اروپا پروژه جدیدی موسوم به Lost at Night را آغاز کرده است و طی آن قصد دارد از دانش شهروندان برای تشخیص دقیق مکان هایی که فضانوردان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست کمک آژانس فضایی اروپا از مردم برای شناسایی مکان تصاویر

درخواست کمک آژانس فضایی اروپا از مردم برای شناسایی مکان تصاویر