مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 08:332019-10-14سياسي

فولادگر: دولت، دست بخش خصوصی را باز بگذارد


گرچه رگولاتوری یک نهاد حاکمیتی است ولی اختیار کامل آن در دستان وزیر نیست و دولت باید میدان را برای فعالیت بخش خصوصی باز کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، فولادگر نماینده مجلس شورای اسلامی در مراسم رونمایی از نخستین اپراتور خصوصی پست کشور که در اتاق بازرگانی برگزارشد، گفت: در راستای اجرایی شدن سیاست های کلی اصل 44، فرایند چند ساله ای انجام شد تا ما توانستیم در موضوع پست، بستری را فراهم کنیم تا بخش خصوصی وارد کار شود.

وی ادامه داد: با توجه به تجربه واگذاری مخابرات به بخش خصوصی، تلاش کردیم تا مشکلات را آسیب شناسی کرده و در حوزه پست بتوانیم این خصوصی سازی را به نحو بهتری انجام دهیم.

فولادگر در ادامه گفت: امروز شاهد این هستیم که اپراتورهای پستی راه اندازی می شوند و ما همچنان منتظر این هستیم که شرکت پست وارد فعالیتی شود که بخش خصوصی آن را انجام نمی دهد.

وی تصریح کرد: حوزه جدیدی در حوزه پست ایجاد شده که بخش خصوصی می تواند در آن فعالیت کند و شرکت ملی پست هم می تواند در موضوعات اجتماعی و یا پست به مناطق صعب العبور که بخش خصوصی در آن دخالت نمی کند، فعالیت کند.

نماینده مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: رگولاتوری تشکیل شده و  نظارت دارد ولی این به این معنی است که ترکیب این سازمان به طور کامل دولتی نیست و بخش خصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فولادگر: دولت، دست بخش خصوصی را باز بگذارد

فولادگر: دولت، دست بخش خصوصی را باز بگذارد