مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 05:042019-10-15ورزشي

ایلام، پایتخت خادمان سیدالشهداء


«ایلام، پایتخت خادمان سیدالشهداء» این شعار نیست، بلکه واقعیتی است که می توان جلوه های آن را به خوبی در کوچه و خیابان های شهر دید، همه با شور و هیجان در حال انجام این وظیفه هستند و آن را مدالی پرافتخار می دانند.

- ایلام، پایتخت خادمان سیدالشهداء این شعار نیست، بلکه واقعیتی است که می توان جلوه های آن را به خوبی در کوچه و خیابان های شهر دید، همه با شور و هیجان در حال انجام این وظیفه هستند و آن را مدالی پرافتخار می دانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این ایام همه تلاش می کنند تا آنچه را که در توان دارند انجام دهند تا کسانی که قصد زیارت دارند و یا آنانی که از زیارت آمده اند بیشتر احساس راحتی کنند.

گزارش های مسئولان و مسئولان کمیته های ستاد اریعین بر پایه فعالیت ها و تلاش های مردم و جوانانی است که به خادمی زائران امام حسین(ع) افتخار می کنند.

دکتر مظفر علیشایی مدیرکل روزش و جوانان استان ایلام در گفتگو با ایسنا، از برپایی بیش از 5 موکب توسط ورزشکاران و جوانان فعال خبر داد و گفت: این موکب ها از هفته گذشته در مرز مهران و سطح استان ایلام برپا شده اند و تا برگشت همه ی زائران در اماکن ورزشی خدمت رسانی خواهد شد.

علیشایی با اشاره به اینکه پذیرایی،اسکان و برنامه های فرهنگی از جمله خدماتی است که ارائه می شود، خاطر نشان کرد: سالن ها ورزشی و موکب های اداره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایلام، پایتخت خادمان سیدالشهداء

ایلام، پایتخت خادمان سیدالشهداء