مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 05:412019-10-15سياسي

دولت 2 نماینده تام الاختیار برای ایام اربعین در مرزها مستقر کند


مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: پیشنهادم به مسوولین دولتی و وزارت کشور این است که برای حل مشکلات و تسریع در بهبودبخشی عملکرد مواکب و ایستگاه های صلواتی خدمت رسان در مرزهای شلمچه و چذابه دو نماینده ویژه قرار دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام محمدمهدی نبی زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در جمع خبرنگاران و در تشریح مشکلات مرزهای شلمچه و چذابه اظهار کرد: علاقه و عشق به اباعبدالله الحسین(ع) در دل مردم ما موج میزند و هیچ عاملی نمیتواند از حجم این علاقه بکاهد.

وی افزود: حضور مردم و عملکرد مواکب فوق العاده عالی بود و به کار بردن لفظ عالی وصف محدودی در تفسیر عملکرد مواکب ما در مرزهای شلمچه و چذابه است؛ اما در کنار این عملکرد بالا از جانب مسوولین بعضا شاهد کم توجهی و عدم رسیدگی مناسب در مسائل مختلف هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان خطاب به وزارت کشور عنوان کرد: پیشنهاد من به مسوولین دولتی و وزارت کشور این است که برای حل مشکلات و تسریع در بهبودبخشی عملکرد مواکب و ایستگاه های صلواتی خدمت رسان در مرزهای شلمچه و چذابه دو نماینده ویژه قرار دهند.

وی افزود: برای اینکه این نمایندگان به صورت جهادی و 24 ساعته در مرزهای شلمچه و چذابه حضور داشته باشند و کارها را به صورت میدانی و در لحظه حل کنند؛ حضور مسوولین با هل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت 2 نماینده تام الاختیار برای ایام اربعین در مرزها مستقر کند

دولت 2 نماینده تام الاختیار برای ایام اربعین در مرزها مستقر کند