مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 06:072019-10-15فرهنگي

دستمزد بیشتر بازیگران «شهرزاد» معمولی بود


پرویز فلاحی پور درباره ی اینکه تلویزیون با سال هایی که «شب دهم» می ساخت، چه تغییراتی در حوزه سریال سازی داشته است؟ گفت: دوره ای که «شب دهم» را کار می کردیم، - پرویز فلاحی پور درباره ی اینکه تلویزیون با سال هایی که شب دهم می ساخت، چه تغییراتی در حوزه سریال سازی داشته است؟ گفت: دوره ای که شب دهم را کار می کردیم، تلویزیون بودجه بیشتری داشت و ما هم وقت بیشتری برای کار روی شخصیت خود داشتیم؛ به عنوان مثال در شب دهم من یک ماه فرصت داشتم تا روی نقشم کار کنم ولی در کارهای الان تماس می گیرند و می گویند که هشت روز دیگر باید جلوی دوربین بروید و این شتابزدگی بیداد می کند.

این بازیگر که در سریال این روزهای تلویزیون با عنوان ترور خاموش ایفای نقش کرده است، در گفت وگویی با ایسنا درباره ی جای خالی کارگردانان مطرح در تلویزیون، ضعف فیلمنامه هایی که نگارش می شوند و دوری اش از تلویزیون نکاتی را بیان کرد.

فلاحی پور درباره ی حضور کارگردانان مطرح در تلویزیون و اینکه این حضور نسبت به گذشته کمرنگ تر شده است، گفت: به هر حال این کارگردانان وقتی با آن سابقه بیایند، معمولا سریال های الف ویژه را کار خواهند کرد که بودجه ی سنگینی هم دارد؛ به عنوان مثال آقای میرباقری سریال سلمان فارسی را کار می کنند و یا کارگردانان دیگر می خواهند سریال حضرت موسی (ع) را کار کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستمزد بیشتر بازیگران «شهرزاد» معمولی بود

دستمزد بیشتر بازیگران «شهرزاد» معمولی بود