مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 07:432019-10-15ورزشي

توضیحات فدراسیون تکواندو درباره ادعاهای باقری معتمد


فدراسیون تکواندو درباره ادعاهای باقری معتمد توضیحاتی ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از فدراسیون تکواندو، فدراسیون تکواندو درباره اظهارات محمد باقری معتمد در مصاحبه اخیر خود با برخی رسانه ها توضیحاتی را منتشر نمود.

محمد باقری معتمد در مصاحبه با رسانه ها به دفعات ضمن ادعای طلب مبلغ بسیار قابل توجه و خلاف واقع از فدراسیون تکواندو اتهاماتی را نیز به رییس و یکی از کارمندان فدراسیون نسبت داده است از همین رو محمد احسنی فروز دبیر فدراسیون تکواندو توضیحاتی را در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بیان نمود.

محمد احسنی فروز دبیر فدراسیون تکواندو کشورمان در خصوص ادعای مطرح شده از سوی معتمد گفت: اگر کسی از دیگری ادعای طلبی داشته باشد ابتدا باید به وی مراجعه کرده و اگر آن فرد از پرداخت امتناع نمود آنگاه از طریق مراجع قضایی اقدام نماید.

با این وصف برای ما روشن نیست چرا باقری معتمد بدون مراجعه به فدراسیون از آغاز راهی مراجع قضایی شده و اتهامات عجیبی مانند خیانت در امانت و جعل اسناد را به مسئولین فدراسیون نسبت داده است که به نظر می رسد هدف اصلی وی با طرح این اتهامات و رفتن به دادگاه، مطالبه طلب نباشد.

احسنی فروز افزود: معتمد در مصاحبه های خود مدعی شده است که فدراسیون تکواندو می بایست بابت قرارداد بورسیه (پرداخت کمک هزینه)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات فدراسیون تکواندو درباره ادعاهای باقری معتمد

توضیحات فدراسیون تکواندو درباره ادعاهای باقری معتمد