مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 10:112019-10-15سياسي

اغلب معتادان زنجانی تریاکی هستند


شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با بررسی وضعیت زنجان در زمینه مبارزه با مواد مخدر و شیوه های مقابله برگزار و در پایان فاطمه رضایی به عنوان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با حضور معاون امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر و مدیرکل دفتر بازرسی و هماهنگی امور شهرستان های ستاد مبارزه با مواد مخدر با معرفی دبیر جدید شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان برگزار شد.

سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان در این جلسه از تدوین سند جامع پیشگیری اولیه از اعتیاد در استان خبر داد و اظهار کرد: این سند با رویکرد جامع در کادر نظام برنامه ریزی ملی تدوین شده است.

فاطمه رضایی با اشاره به اینکه اولویت دارترین اقدام در حوزه صیانت از خانواده ها در مقابله با آسیب های اجتماعی موضوع پیشگیری است، تصریح کرد: مقابله و درمان در رده های بعدی قرار داشته و پیشگیری در اولویت برنامه ها قرار دارد.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در استان در زمینه پیشگیری از مواد مخدر انجام شده است، گفت: در همین راستا کمیته های مختلفی در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اغلب معتادان زنجانی تریاکی هستند

اغلب معتادان زنجانی تریاکی هستند