مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 10:522019-10-15سياسي

تخریب کنندگان محیط زیست مفسد فی الارض هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید مصطفی محقق داماد عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی در کنفرانس تخصصی کنوانسیون سازمان ملل که در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، - عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی گفت: انسان ها باید در صلح، آرامش و عشق زندگی و در فضای ایمن فعالیت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید مصطفی محقق داماد عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی در کنفرانس تخصصی کنوانسیون سازمان ملل که در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، درباره موافقت نامه های حل و فصل بین المللی ناشی از میانجیگری گفت: فرد مومن سه رابطه با خدا و طبیعت پیرامون و انسان ها دارد که بر پایه عشق و محبت است.

این فرد باید رابطه با طبیعت را برپایه صلح قرار دهد و خدا و قدرت او را در همه چیز ببیند.

وی همچنین درباره رابطه انسان با انسان گفت: رابطه انسان ها با یکدیگر باید بر مبنای صلح، برادری و برابری باشد، در قرآن دو نوع برادری دینی و انسانی وجود دارد که انسان ها را با یکدیگر برابر می داند، این در حالی است که سازمان ملل در قرن حاضر به این فرهنگ دوستی و صلح قرآن رسیده است.

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه نزاع در قرآن ناهنجاری محسوب شده است، خاطر نشان کرد: قضاوت به معنای امروزی که افراد به نزد قاضی بروند و قاضی رای صادر کند، نیست، قرآن بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب کنندگان محیط زیست مفسد فی الارض هستند

تخریب کنندگان محیط زیست مفسد فی الارض هستند