مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 12:162019-10-15سياسي

احداث پروژه چشمه نور ایران در گرو تأمین اعتبارات ملی


نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس در نشست شورای اقتصاد مقاومتی استان خواستار تأمین اعتبارات ملی برای احداث پروژه چشمه نور ایران شد.

- مرکز قزوین، نشست شورای اقتصاد مقاومتی با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهور، با دستور جلسه اجرای فاز یک ساماندهی دریاچه اوان با هدف توسعه گردشگری در استان در حال برگزاری است.

در این نشست مقرر شد ظرف بیست روز، همه دستگاه ها پاسخ استعلام های سرمایه گذاری و یا دلایل مخالفت خود را اعلام کنند تا هر چه زودتر، طرح های توسعه گردشگری، به سرمایه گذاران سپرده شود.

ارتباط صنعت با دانشگاه نزدیک شودداوود محمدی، نماینده مردم قزوین آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: تبدیل علم به ثروت از سیاست های کلان کشور محسوب می شود و برای تحقق آن، گام های جدی برداشته شده است.

نماینده مردم قزوین آبیک و البرز در مجلس با بیان اینکه در میدان صنعت، کشاورزی و تمام عرصه ها در تبدیل علم به ثروت فاصله زیادی داریم، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دانشگاه های متعددی در استان قزوین وجود دارد، باید ارتباط دانشگاه با صنعت نزدیک تر شده و علم به ایده و محصول تبدیل شود.

محمدی با اشاره به احداث پروژه چشمه نور ایران در قزوین گفت: احداث این پروژه، قزوین را به مرجعیت علمی در منطقه تبدیل می کند، اما اعتبارات لازم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث پروژه چشمه نور ایران در گرو تأمین اعتبارات ملی

احداث پروژه چشمه نور ایران در گرو تأمین اعتبارات ملی