مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 13:572019-10-15سياسي

دولت پاسخ به پرونده «دختر آبی» را با سانسور منتشر کرد!


علی رغم اعلام دولت مبنی بر اینکه صداوسیما حاضر نشده پاسخشان را درباره پرونده «دختر آبی» به طور کامل به روی آنتن ببرد، در نهایت خود دولتی ها این فیلم را با سانسور به روی آنتن بردند.

- دولت پاسخ به پرونده دختر آبی را با سانسور منتشر کرد! علی رغم اعلام دولت مبنی بر اینکه صداوسیما حاضر نشده پاسخشان را درباره پرونده دختر آبی به طور کامل به روی آنتن ببرد، در نهایت خود دولتی ها این فیلم را با سانسور به روی آنتن بردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، بعد از آنکه مسئولان صدا و سیما بسته تصویری دولت را باعث ایجاد اختلاف میان قوا و خلاف منافع و مصالح ملی دانسته و آن را پخش نکردند، تیم اطلاع رسانی دولت بخش عمده ای از این بسته تصویری را که حاوی اتهامات فراوانی به قوه قضاییه بود حذف و سپس آن را در فضای مجازی منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، بعد از آنکه پنج شنبه مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی در توییتی از بسته تصویری دولت بعنوان مستندی یاد کرد که در آن منافع ملی رعایت نشده و موجب اختلاف میان قوا می شود و صدا و سیما هم به این دلیل آن را پخش نکرده است یک مقام آگاه در شورای اطلاع رسانی دولت این صحبت ها را رد کرد و ساخته و پرداخته این مدیر رسانه ملی دانست و گفت: این بسته فقط در پاسخ به اتهاماتی است که به دولت در دو برنامه شبکه سه درقالب پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت پاسخ به پرونده «دختر آبی» را با سانسور منتشر کرد!

دولت پاسخ به پرونده «دختر آبی» را با سانسور منتشر کرد!