مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 14:422019-10-15سياسي

27 شرکت دانش بنیان ایده خود را درجلسات اقتصاد مقاومتی مطرح کردند


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین گفت:رویکرد جلسات اقتصاد مقاومتی حل مشکلات کارآفرینان است و تاکنون 27 شرکت طرح و ایده های خود را در جلسات مطرح کرده و پاسخ گرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوالفضل یاری عصر سه شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فنآوری رییس جمهور در استانداری برگزار شد اظهار داشت: در جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی دنبال حل مشکلات و رویکرد کاربردی هستیم تا از شعار زدگی خارج شویم.

وی بیان کرد: جلسات اقتصاد مقاومتی باید کاربردی و اجرایی باشد و ما نیز در کنار طرح مسائل مرتبط با این حوزه تلاش کرده ایم در هر جلسه تعدادی از کارآفرینان شاخص که اهلیت حمایت را دارند حضور یافته و دیدگاهها و مشکلات خود را مطرح کنند.

یاری اضافه کرد: تاکنون 27 شرکت دانش بنیان با شرکت در جلسات اقتصاد مقاومتی که برخی از آنها با حضور مسئولان کشوری و از جمله معاونان رییس جمهور بوده توانسته اند با بیان مشکلات و درخواست های خود بسرعت به نتیجه برسند و امروز چند شرکت سرآمد در حوزه صادرات هم وارد شده اند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین تصریح کرد: اولویت امسال ما تقویت بخش گردشگری است لذا طرح هایی که در این بخش ارائه شود با نگاه ویژه مورد بررسی قرار گرفته و حمایت خواهند شد تا بسرعت به نتیجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

27 شرکت دانش بنیان ایده خود را درجلسات اقتصاد مقاومتی مطرح کردند

27 شرکت دانش بنیان ایده خود را درجلسات اقتصاد مقاومتی مطرح کردند