مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 16:372019-10-15فرهنگي

اجرای نمایش «ابوالاحرار» در همایش بین المللی تئاتر مردمی


نمایش «ابوالاحرار» کاری از گروه هنری سفیر از شهرستان سبزوار و با حمایت حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی در سومین همایش بین المللی تئاتر مردمی راهپیمایی اربعین شرکت می کند.

- سبزوار- نمایش ابوالاحرار کاری از گروه هنری سفیر از شهرستان سبزوار و با حمایت حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی در سومین همایش بین المللی تئاتر مردمی راهپیمایی اربعین شرکت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خراسان رضوی، مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی با همکاری انجمن هنرهای نمایشی کشور، سومین همایش بین المللی تئاتر مردمی پیاده روی اربعین را با عنوان روایت راهیان در مهر و آبان سال جاری برگزار می کند.

این همایش با نگاه نذر فرهنگی هنرمندان تئاتر کشور در راه امام حسین (ع) در دو کشور ایران و عراق برگزار می شود.

در این راستا نمایش ابوالاحرار کاری از گروه هنری سفیر از شهرستان سبزوار به سرپرستی حسن عنایت پور و با حمایت حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی در سومین همایش بین المللی تئاتر مردمی راهپیمایی اربعین شرکت می کند.

این نمایش به نویسندگی حسن عنایت پور و کارگردانی مصطفی عنایت پور اجرا می شود که سیدمحسن راه چمنی و احسان طزرقی، موسیقی آن را برعهده دارند و مصطفی عنایت پور، سجاد عنایت پور و علی آسیایی بازیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای نمایش «ابوالاحرار» در همایش بین المللی تئاتر مردمی

اجرای نمایش «ابوالاحرار» در همایش بین المللی تئاتر مردمی