مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 18:432019-10-15سياسي

وضع نگران کننده خسارات حوزه کشاورزی/ نماینده پلدختر فردا به سازمان بودجه می رود


رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به اینکه موارد خسارات حوزه کشاورزی که امروز برخورد کردیم واقعا نگران کننده بود، گفت: فردا با حضور نماینده پلدختر مشکلات این حوزه بررسی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدباقر نوبخت امروز سه شنبه در حاشیه بازدید از روند ساخت دیواره ساحلی و سایت 4 هکتاری شهر پلدختر با اشاره به اینکه ساخت 2 هزار واحد برای اقشار کم درآمد لرستان در نظر گرفته شده است که امروز کلنگ زنی شد و 11 ماه زمان برای بهره برداری آن ها در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: در شهریور سال 99 که هفته دولت است ان شاء الله همه دو هزار واحد را افتتاح می کنیم.

البته اطمینان دارم تعدادی هم زودتر از 11 ماه آماده می شود.

وی با بیان اینکه ابتدا باید از همه مردم به سبب همراهی و شکیبایی که انجام دادند قدردانی و تشکر کنم، از همکارانم در قوه مجریه که برای کاهش آلام مردم تلاش کردند تشکر می کنم، تصریح کرد: 3 هزار میلیارد تومان طی 6 ماه گذشته به صورت تسهیلات و اعتبارات برای بازسازی و نوسازی اماکن آسیب دیده لرستان صرف شده است.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با تاکید بر اینکه همه مدیران به ویژه استاندار با جدیت تلاششان این بود از منابع برای پیشرفت کار عمران استفاده کنند، افزود: نمایندگان استان به ویژه نماینده پلدختر که خسارات بیشتری در سیل دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضع نگران کننده خسارات حوزه کشاورزی/ نماینده پلدختر فردا به سازمان بودجه می رود

وضع نگران کننده خسارات حوزه کشاورزی/ نماینده پلدختر فردا به سازمان بودجه می رود