مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 07:042019-10-16سياسي

بیمارستان آتیه همدان پایلوت پذیرش بیماران حوزه توریسم سلامت


رییس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان با بیان اینکه بیمارستان آتیه همدان به عنوان بیمارستان پایلوت در پذیرش بیماران حوزه توریسم سلامت شناخته شده است گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حسین قراباغی صبح امروز در بازدید از بیمارستان آتیه همدان به منظور توسعه گردشگری سلامت در شهر همدان اظهار کرد: استانداردسازی در این بیمارستان صورت گرفته و امکاناتی فراهم شده که برای شهر همدان نیز یک مزیت بسیار قابل توجه است.

وی با اشاره به برگزاری جلسه ای طی دو روز گذشته با یکی از فعالان گردشگری کشور عراق گفت: این فعال گردشگری در شهر بغداد و تهران دفتر گردشگری دارد که به دنبال توسعه گردشگری سلامت در همدان نیز است.

رییس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان با بیان اینکه این فعال گردشگری عراق اطلاعی از وضعیت زیرساخت های بیمارستانی استان همدان نداشت و نگران بود که هدف مورد نظرش محقق نشود افزود: طبق هماهنگی های صورت گرفته با مدیریت درمان تامین اجتماعی همدان، نخستین بازدید این فعال گردشگری از بیمارستان آتیه همدان صورت گرفت که رضایتمندی نیز به دست آمد.

وی از اعزام بیماران شهر بغداد توسط این فعال گردشگری عراق به بیمارستان آتیه همدان خبر داد و گفت: این فرد قول داده است که برای ورود بیماران شهر بغد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان آتیه همدان پایلوت پذیرش بیماران حوزه توریسم سلامت

بیمارستان آتیه همدان پایلوت پذیرش بیماران حوزه توریسم سلامت