مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 08:142019-10-16بين الملل

اسراییل حرم ابراهیمی را می بندد


نیروهای رژیم صهیونیستی درهای حرم ابراهیمی را در شهر الخلیل به بهانه برپایی اعیاد یهودیان به مدت دو روز به روی نمازگزاران می بندند.

- نیروهای رژیم صهیونیستی درهای حرم ابراهیمی را در شهر "الخلیل" به بهانه برپایی اعیاد یهودیان به مدت دو روز به روی نمازگزاران می بندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه المنار، حفظی ابو سنینه، مدیر حرم ابرهیمی خاطرنشان کرد: نیروهای رژیم صهیونیستی اعلام کردند که از روز سه شنبه (23 مهرماه) تا روز پنجشنبه (25 مهرماه) ورودی های حرم ابراهیمی را به منظور اجازه یورش شهرک نشینان به آن، هتک حرمت حرم ابراهیمی و برپایی اعیاد و مراسم یهودیان می بندند و در این مدت شهرک نشینان صهیونیستی در این مسجد جشن عید عرش یهودی را برگزار می کنند.

اشغالگران اسراییلی حضورشان را در ورودی ها و ایست های اطراف حرم تقویت و ایست های نظامی بیشتری ایجاد کرده و اقداماتشان را در شهرک القدیمه تشدید کردند و مانع ورود شهروندان فلسطینی ساکن اطراف این حرم به منازلشان شدند.

اشغالگران اسراییلی نزدیک به 10 بار در سال حرم ابراهیمی را به بهانه عیدهای یهودی به روی فلسطینی ها می بندند تا به این ترتیب در تمامی مقدسات اسلامی در فلسطین دخل و تصرف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل حرم ابراهیمی را می بندد

اسراییل حرم ابراهیمی را می بندد