مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 11:172019-10-16سياسي

هیچ گاه از منابع دینی برای تعیین معیار سنجش استفاده نکرده ایم


راه های نفوذ معمولا درست انتخاب نشده اند و معمولا تئوری های ما برگرفته از غرب است لذا هیچ گاه از منابع دینی برای تعیین معیار سنجش استفاده نکرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدباقر آخوندی محقق نظریه نفوذ اجتماعی دین در قرآن کریم، ظهر امروز در نشست تخصصی با همین موضوع در دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، اظهار کرد: راه هایی که ما معمولا برای نفوذ انتخاب کرده ایم، راه ها و روش های ناکارآمدی بوده اند و یا شرایط مناسبی را برای به کارگیری روش کارآمد نداشته ایم.

از طرفی، همیشه تئوری هایی که داشتیم غربی بوده است و هیچگاه منابع دین خود را برای تعیین معیار سنجش استفاده نکرده ایم؛ در حوزه نفوذ هم همینطور است و بیشتر از نظریات جامعه شناسان غربی استفاده کرده ایم.

وی افزود : انسان دارای اختیار است و با اجبار نمی توان او را تحت تاثیر قرار داد.

همچنین نفوذ در آیات قرآن، یک فرآیند چند جانبه است و این نفوذ در یک راستا قرار دارد که ممکن است از منفی بی نهایت شروع شود و تا بعلاوه بی نهایت ادامه داشته باشد.

عضو هیئت علمی دانشگاه بیرجند در خصوص موارد تاثیرگذار در نفوذ، ضمن اشاره به اینکه ویژگی های شخصیتی کسی که پیام را ارسال می کند، در میزان نفوذ تاثیرگذار است، تصریح کرد: در بحث تعریف نفوذ، شرایط مخاطب در نظر گرفته می شود و اگر آن شرایط لازم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ گاه از منابع دینی برای تعیین معیار سنجش استفاده نکرده ایم

هیچ گاه از منابع دینی برای تعیین معیار سنجش استفاده نکرده ایم