مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 12:472019-10-16سياسي

حب الحسین(ع) لرزه بر اندام استکبار جهانی انداخته است


تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع) با بیان اینکه حب الحسین(ع) لرزه بر اندام استکبار جهانی انداخته است، گفت: مصداق عشق به امام حسین(ع) جمعیت همدلی است که هم اکنون در اربعین حضور دارند.

- تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع) با بیان اینکه حب الحسین(ع) لرزه بر اندام استکبار جهانی انداخته است، گفت: مصداق عشق به امام حسین(ع) جمعیت همدلی است که هم اکنون در اربعین حضور دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رادیو اربعین، آیت الله سید علی اصغر دستغیب با بیان اینکه امروز شاهد دو جریان در جهان هستیم که متضاد و برخلاف یکدیگر هستند، بیان کرد: جریان نخست، استکبار است که تعبیر روایات در طلیعه ظهور در آخرالزمان و وقتی جهان پر از ظلم و جور می شود، این قدرت ها عرض اندام می کنند و مدعی قدرتمندی هستند.

وی افزود: جریانی دیگری معکوس استکبار، از سال ها قبل به برکت نهضت و انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل(ره) و در تداوم آن توسط مقام معظم رهبری شکل گرفته که همان جریان حق طلب، عدالت خواه است که به سمت و سویی حرکت می کنند که دقیقا لرزه بر اندام قدرت های استکباری می اندازد چرا که حول محور حب الحسین(ع) شکل گرفته و این همان جمعیت همدل، منسجم و همراهی است که امروز در اربعین شاهد آن هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حب الحسین(ع) لرزه بر اندام استکبار جهانی انداخته است

حب الحسین(ع) لرزه بر اندام استکبار جهانی انداخته است