مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 19:012019-10-16سياسي

حاشیه های مراسم آغاز سال تحصیلی با حضور روحانی / ورود زیر 40 سال ممنوع!


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تیم حراست کت شلوار پوشیده تر و تمیز با همایل یک دست؛ آغاز سال تحصیلی را تبریک می گویند به رییس جمهور و هیئت همراه لابد! و گرنه سال تحصیلی چند هفته ای است برای دانشجو ها شروع شده.

- دور تا دور کتابخانه را با چادر پوشانده اند و دورش را با داربست و دور سوم را هم با نیرو های حراست! از پشت داربست ها رد می شوم و سرک می کشم داخل؛ یک نفر از تیم حراست عین اجل معلق از پشت سر می گوید خانم نایست! راه بیافت! می گویم اینجا قبل از اینکه خانه رییس جمهور باشد خانه ی دانشجو است.

چپ چپ نگاهم می کند! یعنی برو؛ اینجا حرف های گفتمانی خریدار ندارد.

کم کم جمعیت جمع می شود؛ بچه ها با تیپ و قیافه های متفاوت وسط دانشگاهند؛ و ایجاد این اجماع از افتخارات دولت فخیمه است که کل جریان دانشجویی را در صف منتقدانش جا داده.

از تشکل های انقلابی گرفته تا تشکل هایی که زمانی شاخه دانشجویی دولت در دانشگاه محسوب می شدند و حتی بچه های چپ که یک وقت به گزینه ای راست و سرمایه محور رای دادند، ولی الان دغدغه های چپشان بر رای راستشان می چربد! دانشجو ها بجای داخل سالن سخنرانی پشت در سالن جمع می شوند؛ گروهی از بچه ها متشکل جلوی کتابخانه می ایستند و می شوند لایه چهارم و نهایی! پلاکارد های رنگی را بالا می برند؛ یک نفر با نوار چسب می آید سراغشان یعنی وقت بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه های مراسم آغاز سال تحصیلی با حضور روحانی / ورود زیر 40 سال ممنوع!

حاشیه های مراسم آغاز سال تحصیلی با حضور روحانی / ورود زیر 40 سال ممنوع!