مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 19:272019-10-16سياسي

مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی(ع) برگزار می شود


دبیر ستاد جاماندگان اربعین حسینی، گفت: امسال مانند سال قبل، مراسم محوری پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی همزمان با روز اربعین از مسیرهای مختلف به سمت حرم عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار می شود.

- دبیر ستاد جاماندگان اربعین حسینی، گفت: امسال مانند سال قبل، مراسم محوری پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی همزمان با روز اربعین از مسیرهای مختلف به سمت حرم عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رادیو اربعین، مهدی امیرآبادی ضمن بیان اینکه با توجه به استقبال کم نظیر مردم از اربعین امسال عده کثیری هم نتوانستند علی رغم تلاش های صورت گرفته خود را به کربلا برسانند چرا که شرایط سفر زیارت عتبات عالیات برای همه فراهم نمی شود، تاکید کرد: برای این دسته از عزیزان برنامه راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به آمارها از جمعیت 9 میلیونی تهران نهایتاً یک میلیون نفر می توانستند زائر باشند، اما جمعیت بالغ بر هشت میلیون نفری در شهر تهران، از این سفر محروم ماندند که البته آنان را زائران بعید می توان نامید.

دبیر ستاد جاماندگان اربعین حسینی، با بیان اینکه در روز اربعین مانند سال گذشته پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی به تاسی از زیارت پیاده روی کربلا برگزار خواهد شد، ابراز کرد: سال قبل حدود سه تا س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی(ع) برگزار می شود

مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی(ع) برگزار می شود