مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 07:092019-10-17سياسي

استقرار 7 موکب ناجا در مرزهای چهارگانه و کربلا


رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: 6 موکب توسط ناجا در مرزهای چهارگانه کشور و یک موکب در کربلا دائر شده که روزانه بالغ بر 3 تا 4 هزار نفر را اسکان و پذیرایی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی امروز در مرز مهران، اظهارداشت: همدلی و همگامی مسئولان با مردم شوری در شأن امام حسین (ع) در مرز مهران برپا کرده، برهمین اساس باید برای جهانی تر کردن اربعین تلاش کنیم.

وی افزود: پلیس از ابتدای ماه صفر با تمام توان و استفاده حداکثری از تجهیزات و نیرو در مرزهای چهارگانه ، خصوصاً مرز مهران برای خدمت شبانه روزی به زائران حضوری پر رنگ داشته است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه پلیس تا ورود آخرین زائر در صحنه خواهد ماند، ادامه داد: آنچه که در مرز مهران مشاهده می شود سهولت در تردد زائران، مدیریت سفر اربعین توسط مردم و مسئولان و نیز تلاش پلیس برای سفر بی دغدغه عاشقان حسینی است.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی گفت: نیروی انتظامی با همت کارکنان جهادگر خود توانست در ایام اربعین امسال با برپا کردن موکب و استراحتگاه در مرز مهران و سایر پایانه های مرزی برای پذیرایی و اسکان زائران اقدام کند.

عالی ترین مقام سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ادامه داد: تلاس می کنیم در مراسماتی چون اربعین، اقتدار را با رأفت اسلامی عینیت بخشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 7 موکب ناجا در مرزهای چهارگانه و کربلا

استقرار 7 موکب ناجا در مرزهای چهارگانه و کربلا