مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 10:192019-10-17سياسي

مشق عاشقی خدام گیلانی در قافله عاشقی لوشان


نوکری برای امام حسین (ع) بهترین لطف و محبت الهی است و باید از تک تک این نفس ها و ثانیه ها به نحو احسن استفاده کرد، موکب قاله عاشقی در لوشان نیز در این راستا بهترین خدمات را به زوار امام حسین (ع) در مسیر خروجی گیلان ارائه می دهد.

-   همایش بزرگ اربعین زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) خواهد بود کارشناس فرهنگی و مذهبی در گفت وگو با خبرنگار فارس در رودبار با بیان اینکه به خادمی زوار اربعین افتخار می کنم، اظهار کرد: فعالیت و خدمت در خیمه اباعبدالله فرصت ارزشمند و گوهر گران بهایی است که نصیب هرکسی نمی شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسین علوی با اشاره به اجتماع بزرگ اربعین حسینی بیان کرد: همایش باشکوه پیاده روی اربعین حسینی نشان دهنده اقتدار و عظمت جهان اسلام است که در دنیا مثل و مانندی ندارد.

وی همایش بزرگ پیاده روی اربعین را نشأت گرفته از عمق محبوبیت امام حسین علیه السلام در دل مردم برشمرد و افزود: وقتی امام حسین(ع) برای احیای اسلام و ولایت، از جان، مال و نزدیک ترین کسان خود گذشت و به شهادت رسید یقیناً محبان اهل بیت(ع) نیز راه این امام بزرگوار را چراغ راه خود قرار می دهند.

این کارشناس مسائل دینی با اشاره به اهمیت و جایگاه پیاده روی اربعین و اجتماعی میلیونی کربلا بیان کرد: همایش بزرگ اربعین زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشق عاشقی خدام گیلانی در قافله عاشقی لوشان

مشق عاشقی خدام گیلانی در قافله عاشقی لوشان